حمله لوناتیک ها 1


30m
کارگردانی شده توسط اندرو آستین و دن فائوست
5.5 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : یک شهاب سنگ با منشأ نامشخص با سیاره زمین برخورد کرده و برخی از ساکنان آن را برای همیشه دگرگون می‌کند. در این میان نوادگان شخصیت‌های کلاسیک لونی تونز نیز کاملا تغییر کرده و به قهرمانان فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌شوند که…

درباره

حمله لوناتیک ها 1 یک انیمیشن در ژانر اکشن, علمی تخیلی, فانتزی, کمدی و ماجراجویی است که توسط اندرو آستین کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2005 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به جسیکا دی سیکو, جیسون مارسدن, چارلی شلاتر, راب پالسن و کوین مایکل ریچاردسون اشاره کرد.

عناوین مشابه

فرار مرغی 2 : طلوع ناگت

Chicken Run: Dawn of the Nugget

جینجر با فرار از مزرعه تویدی، سرانجام به رویای خود رسیده، پناهگاهی جزیره‌ای و آرام برای کل گله و به دور از دنیای انسان‌ها. جینجر که بعد از متولد شدن دخترش (مولی) همه چیز را مثل یک رویا می‌بیند ناگهان متوجه خطر وحشتناکی می‌شود که او و کل گله را تهدید می‌کند، اما مرغ ها اینبار دیگر فرار نمی‌کنند و در مقابل خطرات جدید می‌ایستند حتی اگر به معنای از دست دادن آزادیشان باشد.

6.7
ادامه / دانلود

فرار مرغی

Chicken Run

خانم توییدی یک مرغ داری را می گرداند که اکثر ساکنانش به زندگی کوتاه و یک نواخت شان، یعنی تخم گذاشتن و سرانجام به غذای اصلی روز یکشنبه ی آدم ها تبدیل شدن، تن داده اند. اما “جینجر” به دنبال زندگی بهتری است و مدت هاست به دنبال راهی برای فرار می‌گردد…

7.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است