تیغ جاویدان


2h 20m
کارگردانی شده توسط ریو میکه
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : مانجی یک سامورایی بسیار ماهر است که پدر و مادرش توسط گروهی از شمشیر زن های اصیل کشته شده اند . مانجی قسم خورده است که توسط یک فرد جوان انتقام پدر و مادرش را بگیرد و به مردم نیز کمک کند …

درباره

تیغ جاویدان یک فیلم در ژانر اکشن, درام و فانتزی است که توسط ریو میکه کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2017 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به تاکویا کیمورا, سوتا فوکوشی و هانا سوگیساکی اشاره کرد.

عناوین مشابه

قصری در آسمان

خلاصه انیمیشن : انیمیشن قصری در آسمان (Castle in the Sky) روایتگر تلاش دو نوجوان به نامهای شیتا و پازو برای رسیدن به قلعه‌ای به نام لاپوتا است. قلعه‌ای که باقی‌مانده از سرزمینی معلق در آسمان است که سال‌ها انسان‌ها بر روی آن در آرامش زندگی می‌کردند ولی بر اثر پدیده‌ای ناشناخته مجبور به بازگشت بر روی زمین می‌شوند....

درباره انیمیشن : انیمیشن Castle in the Sky محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Hayao Miyazaki در سال 1986 ساخته شده است. در انیمیشن قصری در آسمان بازیگرانی چون James Van Der Beek، Keiko Yokozawa، Kotoe Hatsui، Mayumi Tanaka، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

8.0
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است