میشان غیرممکن


2h 14m
کارگردانی شده توسط سواروپ رساج
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : ماجراهای سه نوجوان که می خواهند داوود ابراهیم را که تحت تعقیب ترین فراری هند است دستگیر کنند.

درباره

میشان غیرممکن یک فیلم در ژانر اکشن, درام و کمدی است که توسط سواروپ رساج کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور هند بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جانسون دی ام, جایاتیرتا و جی چاندرا اشاره کرد.

عناوین مشابه

دل بیچاره

Dil Bechara

دختری جوان که با بیماری سرطان تیروئید دست و پنجه نرم می‌کند، در یک گروه حمایتی با پسری آشنا می‌شود که چندی پیش، به یک بیماری بدخیم دچار شده بود و اکنون دوران بهبودی خود را سپری می‌کند. در ادامه، این دو جوان نسبت به یکدیگر احساس تعلق خاطر پیدا می‌کنند.

8.4
ادامه / دانلود

کاتال: راز جک فروت

Kathal: A Jackfruit Mystery

هنگامی که دو جک فروت‌ ارزشمند یک سیاستمدار محلی ناپدید می‌شوند، یک افسر جوان به نام مهیما باسور مسئولیت رسیدگی به این پرونده را به عهده می‌گیرد. حال مهیما برای اثبات توانایی‌های خود تصمیم می گیرد تا هر طور شده این پرونده عجیب و غریب را حل کند اما…

6.7
ادامه / دانلود

آزمایش

خلاصه فیلم : در مورد فردی بی‌رحم به نام آر.کی. خانا است که یک شرکت ساختمانی را با تعداد بسیار زیادی کارگر اداره می‌کند. در این میان زمانی که یکی از کارگران به نام شانکر سینگ راتود به نمایندگی از سایر کارگران از حقوق آنان حمایت می‌کند، میان او و آر.کی. خانا دشمنی عمیقی ایجاد شده و…

5.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است