ژوزی: حکایت ببر و ماهی


Josee, the Tiger and the Fish

1h 39m
کارگردانی شده توسط کوتارو تامورا
7.6 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پسری به نام تسونئو که در دانشگاه درس میخواند . در این میان ژوزی دختری است که از ناتوانی جسمی رنج میبرد و به ندرت از خانه خارج میشود. اما یک روز که ژوزی توسط مادربزرگش برای پیاده‌روی عصرگاهی بیرون برده میشود با تسونئو آشنا شده و…

درباره

ژوزی: حکایت ببر و ماهی یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, درام و عاشقانه است که توسط کوتارو تامورا کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور ژاپن بوده و در سال 2020 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به تایشی ناکاگاوا, چیمی ماتسوترا, دنی چمبرز, سارا روچ, کازویوکی اوکیتسو, کایا کیوهارا, کنگو کاوانیشی و لین اشاره کرد.

عناوین مشابه

شوالیه های سیدونیا

Knights of Sidonia: The Movie

هزار سال پس از نابودی زمین توسط بیگانگان غول پیکر به نام گوانا ، اکنون بشر در سفینه های فضایی عظیم الجثه زندگی می کند. یکی از این سفینه های فضایی سیدونیا نام دارد که توسط وسایل برقی بزرگ تحت کنترل خلبانی شجاع به نام گاردس محافظت می شود.

6.5
ادامه / دانلود

پومپو: سینما فایل

Eiga daisuki Pompo-san

یک تهیه کننده فیلم به نام پومپو که فیلم‌های سرگرم کننده درجه B را یکی پس از دیگری فیلمبرداری می‌کند و همه از تماشای فیلم‌های او لذت می‌برند. با این حال، زمانی که دستیارش فیلمنامه‌ای را می‌بیند و تحت تاثیر داستان آن قرار می‌گیرد، از پومپو می‌خواهد تا آن را کارگردانی کرده و…

7.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است