بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد


Batman: The Doom That Came to Gotham

1h 26m
کارگردانی شده توسط سام لیو و کریس بِرکلی
61 100

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در دهه 1920 میلادی، یک شیطان باستانی بیدار شده و تنها بروس وین می‌تواند شهر گاتهام را از چنگال این موجود ترسناک نجات دهد اما…

درباره

بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, ترسناک و فانتزی است که توسط سام لیو کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به برایان جرج, پاتریک فابیان, تاتی گابریل, جان دیماجیو, جفری کمبس, جیسون مارسدن, دارین دا پل و دیوید دستمالچیان اشاره کرد.

عناوین مشابه

میکی و دوستان: ترفند یا رفتار

Mickey and Friends Trick or Treats

میکی، مینی، گوفی، دونالد و دیزی زمانی که دونالد جاسوس‌ترین عمارتی را که تا به حال دیده است جاسوسی می‌کند و فکر می‌کند بهترین عمارت‌ها را دارد. پس از اینکه او دوستانش را متقاعد می کند که یک ملاقات را به خطر بیندازند، مالک، ویچ هیزل، طلسم می کند که آنها را به لباس هایشان تبدیل می کند.

7
ادامه / دانلود

پرنسس های لگویی دیزنی: ماجراجویی در قلعه

LEGO Disney Princess: The Castle Quest

تیانا، موانا، سفیدبرفی، راپونزل و آریل هنگام ماجراجویی به شکل اسرارآمیزی به یک قلعه مرموز منتقل می‌شوند. مدت کوتاهی پس از رسیدن به قلعه، آن‌ها متوجه می‌شوند که گستون نقشه‌ای شیطانی برای تسلط بر تمام پادشاهی در سر دارد. حال پرنسس‌های دیزنی باید برای نجات پادشاهی از چنگال گستون و حل چالش‌های پیش‌ رو با یکدیگر متحد شوند و…

6.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است