تام و جری گاوچران


1h 15m
کارگردانی شده توسط دارل ون سیترز
56 100

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : تام و جری را در غرب وحشی دنبال می کند، جایی که آنها به نجات یک مزرعه از دست یک شرور کمک می کنند. رقبا با هم متحد می شوند تا به یک دختر گاوچران و برادرش کمک کنند تا خانه خود را از دست یک زمین خوار حریص نجات دهند.

درباره

تام و جری گاوچران یک انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویی است که توسط دارل ون سیترز کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به ترور دیوال, جورج آکلز و شان بورگوس اشاره کرد.

عناوین مشابه

افسانه مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون

Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge

هانزو هاساشی خانواده خود را در جریان حمله یک قبیله رقیب لین کوئی از دست می دهد. به او این فرصت داده می شود تا در یک تورنمنت بین بعدی برای نجات عزیزانش شرکت کند در حالی که مبارزان دیگر سعی می کنند قلمرو زمین را از نابودی نجات دهند.

7.4
ادامه / دانلود

لیگ ابر حیوانات دی سی

خلاصه فیلم : در مورد سوپرمن و سگی قهرمان به نام کریپتو است که دو دوست صمیمی و جدایی‌ناپذیر یکدیگر هستند. آن‌ها ابرقدرت‌های مشابهی دارند و در کنار هم در متروپلیس با جنایت مبارزه می‌کنند. اما زمانی که سوپرمن و بقیه اعضای لیگ عدالت ربوده می‌شوند، کریپتو باید گروهی از حیوانات را متقاعد کند که برای انجام یک ماموریت نجات، بر قدرت‌های جدید خود مسلط شده و…

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است