حکایت‌های ناپایدار: ۳ خوک و یک بچه


1h 16m
5.2 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک بچه گرگ در آستان سه خوک کوچک مانده است، بنابراین آنها او را مانند خود بزرگ می کنند.

درباره

حکایت‌های ناپایدار: ۳ خوک و یک بچه یک انیمیشن در ژانر انیمیشن, خانوادگی و کمدی است که توسط کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2008 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به جان کرایر، برد گرت، استیو زان اشاره کرد.

عناوین مشابه

اسپریت سوارکار اسب آزاد: روح کریسمس

خلاصه انیمیشن : لاکی و دوستانش ماجراجویی ای را در شب کریسمس آغاز می کنند و راهی شهر می شوند تا هدیه ای فوق العاده پیدا کنند. اما سقوط بهمن باعث می شود بازگشتشان به میرادرو برای شرکت در جشن های کریسمس با مشکل مواجه شود و نقشه هایشان را خراب کند.

5.5
ادامه / دانلود

مارسل صدف کفش به پا

خلاصه انیمیشن : در مورد مارسل یک صدف قابل ستایش به ارتفاع یک اینچ است که با مادربزرگش، کانی و حیوان خانگی‌شان، آلن، زندگی جذابی را سپری می‎کند. آن‌ها زمانی در کنار جامعه بزرگی از صدف‌ها زندگی می‌کردند اما اکنون به عنوان تنها بازماندگان یک تراژدی مرموز به تنهایی زندگی می‌کنند. اما در این میان هنگامی که یک مستندساز آن‌ها را کشف می‌کند، فیلم کوتاهی در فضای مجازی قرار می‌دهد که میلیون‌ها طرفدار پرشور مارسل را به همراه آورده و امیدی تازه برای یافتن خانواده از دست رفته‌شان ایجاد می‌کند تا اینکه…

8.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است