مارمادوک


1h 28m
کارگردانی شده توسط فیل نیبلینک و یونگکی لی
3.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : یک مربی افسانه ای سگ معتقد است که می تواند مارمادوک را از یک سگ بی انضباط اما دوست داشتنی به اولین گریت دین برنده مسابقات جهانی سگ تبدیل کند.

درباره

مارمادوک یک فیلم در ژانر کمدی و ماجراجویی است که توسط فیل نیبلینک کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به پیت دیویدسون, جی. کی. سیمونز و جیسون آنتونی اشاره کرد.

عناوین مشابه

مردی به نام اتو

A Man Called Otto

مردی 60 ساله بداخلاق به نام اتو اندرسون (با بازی تام هنکس) که وقتی همسرش فوت می کند و پس از 40 سال کار کردن، بازنشسته می‌شود، تصمیم به خودکشی می‌گیرد. اما تلاش‌های اتو برای اینکار همواره توسط همسایه‌ جدید پر جنب و جوشش ناکام می‌ماند. در ادامه این اتفاق منجر به یک دوستی غیرمنتظره میان او و همسایه جدیدش می‌شود و…

7.5
ادامه / دانلود

پالی گو

خلاصه فیلم : یک نخبه جوان در زمینه هوش مصنوعی به نام پاولی گو توسط یک آزمایشگاه روباتیک مشهور در جهان, رد می‌شود. حال پاولی گو همان کاری را می‌کند که هر نوجوان عاقلی که به جای او باشد انجام می‌دهد! او یک ماشین را می‌دزدد و به سمت شمال مینه‌سوتا حرکت می‌کند تا پروفسوری را که او را رد کرده است, پیدا کند.

5.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است