موریس شگفت انگیز


1h 33m
کارگردانی شده توسط توبی گنکل و فلوریان وسترمن
6.3 IMDB

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه انیمیشن : در مورد یک گربه دست و پا چلفتی به نام موریس است که همراه با گروهی از موش‌های صحرایی، از طریق کلاهبرداری پول خوبی به دست می‌آورد. اما زمانی که موریس به همراه موش‌ها به شهر آسیب دیده بدبلینتز می‌رسند، با دختری به نام مالیشیا ملاقات کرده و همه چیز تغییر می‌کند تا اینکه…

درباره

موریس شگفت انگیز یک انیمیشن در ژانر خانوادگی, فانتزی, کمدی و ماجراجویی است که توسط توبی گنکل کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آلمان, آمریکا و انگلستان بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به امیلیا کلارک, دیوید تیولیس و هیو لوری اشاره کرد.

عناوین مشابه

سگ‌های نگهبان: فیلم بزرگ

PAW Patrol: The Mighty Movie

یک شهاب سنگ جادویی در شهر ماجراجویی فرود می‌آید و به سگ های نگهبان قدرت‌هایی جادویی می‌دهد. برای اسکای (کوچکترین عضو تیم)، قدرت‌های جدید او رویایی است که به حقیقت پیوسته، اما وقتی همدینگر، رقیب سگ‌ها از زندان فرار می‌کند و با یک دانشمند دیوانه به نام ویکتوریا ونس متحد می‌شود تا ابرقدرتها را بدزدند و خود را به ابرشرورهایی شکست ناپذیر تبدیل کنند، اوضاع به سرعت خراب می‌شود. سگ‌های نگهبان باید قبل از اینکه دیر شود جلوی ابرشرورها را بگیرند. اسکای نیز باید یاد بگیرد که حتی کوچکترین‌ها هم می‌توانند بزرگترین تفاوت‌ها را ایجاد کنند.

6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است