میکی کریسمس را نجات می دهد


23m
کارگردانی شده توسط دیوید اچ بروکس
6.3 IMDB

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

میکی، مینی و دوستانشان تلاش می‌کنند تا یک کریسمس عالی را در کنار هم جشن بگیرند. با این حال، هنگامی که پلوتو باعث می‌شود تا بابانوئل تمام هدایای خود را از دست بدهد، میکی و دوستانش برای نجات کریسمس و یافتن معنای واقعی تعطیلات به قطب شمال سفر می‌کنند و…

 

درباره

میکی کریسمس را نجات می دهد یک انیمیشن در ژانر خانوادگی, فانتزی, کمدی و ماجراجویی است که توسط دیوید اچ بروکس کارگردانی شده.
این انیمیشن محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این انیمیشن میتوان به برت ایوان, بیل فارمر و کیتلین رابروک اشاره کرد.

عناوین مشابه

انتقام جویان لگویی مارول: کد قرمز

Lego Marvel Avengers: Code Red

انتقام جویان گرد هم می‌آیند تا شهر نیویورک را نجات دهند، اما پس از مشاجره بین بیوه سیاه و پدرش، او در شرایطی مرموز ناپدید می‌شود. حال بیوه سیاه به همراه انتقام جویان مصمم است تا پدرش را پیدا کند، اما آن‌ها به زودی با دشمنی خطرناک و متفاوت از هر چیزی که قبلا با آن روبرو شده بودند، ملاقات می‌کنند و…

5.3
ادامه / دانلود

شاگرد ببر

The Tiger

تام لی، پسر چینی آمریکایی متوجه می شود که او بخشی از دودمان محافظان جادویی است که به نام نگهبانان شناخته می شوند. تام متوجه می شود که برای داشتن شانس مبارزه با نیروهای شیطانی که جهان را تهدید می کنند، ابتدا باید جنگجویان زودیاک را به عنوان یک تیم متحد گرد هم آورد.

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است