آخرین بیمار


1h 35m
کارگردانی شده توسط آندرس رونو کلارلوند
6.3 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

رابطه‌ی پرتنش یک روان‌درمانگر و بیمار خطرناک جدیدش را بیان می کند .

درباره

آخرین بیمار یک فیلم در ژانر دلهره آور و هیجان انگیز است که توسط آندرس رونو کلارلوند کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور دانمارک بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به سیگنه اغولم اولسن، آنتون هژله، دان زاله اشاره کرد.

عناوین مشابه

سرزمین تاریک2: بازگشت

Darkland: The Return

زمانی که هفت سال پیش زید برای انتقام مرگ برادرش به جنگ با دنیای تبهکاران و اراذل کپنهاگ رفت، همه چیز خود را به عنوان یک دکتر محترم و همچنین یک مرد خانواده از دست داد. اما هنگامی که یک مامور پلیس به زید نزدیک شده و به او پیشنهاد می‌دهد که در ازای نفوذ به دنیای تبهکاران کپنهاگ آزاد خواهد شد، او شانسی دوباره برای دیدن پسرش و بازپس‌گیری بقایای زندگی خانوادگی خود به دست می‌آورد، اما زید به زودی متوجه می‌شود که هر چیزی بهایی دارد و…

6.7
ادامه / دانلود

بد حرف نزن

خلاصه فیلم : بیورن و لوئیز از دانمارک به همراه دخترشان اگنس در تعطیلات در توسکانی به سر می‌برند. آن‌ها در طول اقامت به سرعت با پاتریک و کارین یک زوج هلندی، و پسرشان آبل دوست می‌شوند. ماه‌ها بعد، بیورن و لوئیز از خانوادهٔ هلندی دعوتی دریافت می‌کنند تا با آن‌ها در خانه‌شان در این کشور ملاقات کنند.

6.7
ادامه / دانلود

عوامل انسانی

خانواده ای سه نفره متشکل از مادر و پدر و فرزندانشان، برای رهایی از جو متشنج در محل کار، راهی سفری به استراحتگاه ساحلی خود می شوند. اما ورود مخفیانه غریبه ای به خانه شان، شرایط را از تعادل خارج می کند و اضطراب ایجاد شده باعث ایجاد تنش و آشفتگی به قلب خانواده می شود.

5.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است