آخرین نامه از معشوقه شما


1h 50m
کارگردانی شده توسط آگوستین فریزل
6.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دو داستان متفاوت را روایت میکند که یکی در زمان حال و دیگری در زمان گذشته رخ داده است. الی هاورث روزنامه نگاری جاه طلب است که مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه مخفی از سال 1965 را به صورت اتفاقی کشف کرده و مصمم میشود تا معمای این عشق ممنوعه را حل کند و…

درباره

آخرین نامه از معشوقه شما یک فیلم در ژانر درام و عاشقانه است که توسط آگوستین فریزل کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جو آلوین, شی‌لین وودلی و وندی ناتینگهام اشاره کرد.

عناوین مشابه

اولین گاو

خلاصه فیلم : یک آشپز تنها، کم حرف و البته ماهر به غرب سفر میکند و به یک گروه از شکارچیانی که در منطقه اورگان مستقر شده اند می‌پیوندد. بعد از مدتی، او فقط با یک مهاجر چینی در آن گروه ارتباط برقرار میکند. او در طی این مدت به دنبال حمع کردن ثروتی برای خودش هم هست. مدت زیادی طول نمیکشد که این دو نفر میتوانند با همکاری هم، یک تجارت موفق را بنا کنند و ….

7.1
ادامه / دانلود

بزرگسالان

The Adults

اریک که برای یک سفر کوتاه مدت به خانه بازگشته، خود را بین رابطه چالش برانگیز با دو خواهرش و اعتیادش به یک بازی پوکر محلی می‌بیند. همانطور که سفرش طولانی تر می‌شود، اریک به طور فزاینده‌ای برای جلوگیری از رویارویی‌ها و افشاگری‌ها تلاش می‌کند زیرا از باز شدن مسائل و اتفاقاتی که در دوران کودکی برایش اتفاق افتاده نگران است. در حالی که مگی (یکی از دو خواهر) تلاش می‌کند دنیای عاطفی و دوستانه‌ای که زمانی هر سه نفر با هم ساخته بودند را بازسازی کند، اریک و ریچل (آن یکی خواهر) با شکافی که بین دوران کودکی و بزرگسالی خود می‌بینند مواجه می‌شوند.

6.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است