آواتار: مسلک آب


3h 11m
کارگردانی شده توسط جیمز کامرون
7.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : جیک و نیتری یک خانواده جدید تشکیل داده‌اند و در سیاره پاندورا زندگی می‌کنند ! اما زمانی که تهدیدی قدیمی دوباره بر علیه پاندورا بازمی‎گردد تا کار آغاز شده را به پایان برساند، جیک و نیتری مجبور به ترک خانه شده تا برای محافظت از سیاره خود با ارتش ناوی همکاری کنند و . . .

درباره

آواتار: مسلک آب یک فیلم در ژانر اکشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط جیمز کامرون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به زوئی سالدانا, سام ورتینگتون و سیگورنی ویور اشاره کرد.

عناوین مشابه

نگهبانانی از دیرباز

The Old Guard

به رهبری جنگجویی به نام اندی با بازی شارلیز ترون، یک گروه مخفی از جنگجویان ورزیده و نامیرا، سده‌ها برای محافظت از دنیای فانی مبارزه کرده‌ند. گروهی ۴ نفره برای انجام یک مأموریت اضطراری انتخاب می‌شود. مأموریت به عهدهٔ اندی و نیل با بازی کیکی لاین، نوترین سربازی است که به آنان پیوسته است. در این میان مزدورانی هم توسط قدرتی دیگر استخدام می‌شوند تا نیروی نامیرایی این گروه را در جهت کسب منافع شخصی و پول به دست بیاورند. در ادامه تقابل این دو گروه قصهٔ فیلم را پیش می‌برد.

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

6 ژانویه 2024

...

سانسوره؟

پاسخ

6 ژانویه 2024

دیس فیلم

بله.

پاسخ