آواتار 2 : راه آب


Avatar: The Way of Water

3h 12m
کارگردانی شده توسط جیمز کامرون
7.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

جیک سالی با خانواده جدیدش در سیاره پاندورا زندگی می کند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود برمی گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از سیاره خود همکاری کند.

درباره

آواتار 2 : راه آب یک فیلم در ژانر اکشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط جیمز کامرون کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ادی فالکو, استیون لانگ, برندن کاول, جامین کلمنت, جیمی فلاترز, زوئی سالدانیا, ژول دیوید مور و سم ورثینگتون اشاره کرد.

عناوین مشابه

نقش بازی کردن

Role Play

"اِما" همسر و دو فرزند فوق‌العاده دارد که همراه با هم در حومه نیوجرسی زندگی می‌کنند. در این میان او یک زندگی مخفیانه‌ به عنوان یک قاتل اجاره‌ای دارد و همسرش "دیوید" زمانی به این راز پی می‌برد که آن‌ها تصمیم می‌گیرند به ازدواج خود با کمی نقش بازی کردن، هیجان بیشتری ببخشند و ...

5.5
ادامه / دانلود

مقرمخفی

خلاصه فیلم : در مورد در مورد چارلی و دوستانش است که هنگام بازگشت از مدرسه به صورت اتفاقی مقر قدرتمندترین ابرقهرمان جهان را در زیر خانه چارلی پیدا می‌کنند. اما هنگامی که نیروهای شرور به این مکان حمله می‌کنند، چارلی و دوستانش باید با هم متحد شده تا از خانه و مقر دفاع کرده و دنیا را نجات دهند و…

4.8
ادامه / دانلود

نظرات

14 فوریه 2024

elnaz foughi

با سانسوره فیلم ؟؟؟

پاسخ

14 فوریه 2024

دیس فیلم

سلام، بله.

پاسخ
4 ژانویه 2024

...

سانسوره؟

پاسخ

5 ژانویه 2024

دیس فیلم

بله

پاسخ