اتاق شنود


Wire Room

1h 36m
کارگردانی شده توسط مت اسکندری
3.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در حین انجام وظیفه در اتاق سیم، یک مامور فدرال گوش می دهد که هدف در خانه اش توسط یک جوخه ضربه مورد حمله قرار می گیرد. بدون سوزاندن سیم، او باید تحقیقات و جان هدف را از محدوده یک اتاق پنجاه مایلی دورتر محافظت کند.

درباره

اتاق شنود یک فیلم در ژانر اکشن و دلهره آور است که توسط مت اسکندری کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اَدم هوئل پاتر, اِم. دبلیو. دبلیو. مایکل ویلکرسن. . ., اِمبِر توسند, اولیور ترونا, بِرنی گویسلر, بروس ویلیس, تگزاس بتل و جان دی. هیکمن اشاره کرد.

عناوین مشابه

اهریمن سیاه

یک کارگر تاسیسات نفتی به نام پل استرجز (جاش لوکاس) خانواده‌اش را به باهیا نگرا می‌برد اما با مکان نابود شده‌ای مواجه می‌شود که به طور مرموزی فرو پاشیده، شهری ساحلی در مکزیک که زمانی پر از جنب و جوش و شور زندگی بود. آخرین ساکنان شهر به پل می‌گویند که سکوی نفتی واقع در حوالی شهر «ال دمونیو» را بیدار کرده است. پل به سمت سکو می‌رود و خوانواده اش نیز از ترس تنها ماندن با او می‌روند، طولی نمیکشد که ناگهان مورد حمله یک کوسه افسانه‌ی قرار می‌گیرند، کوسه ای وحشتناک معروف به شیطان سیاه.

3.6
ادامه / دانلود

عجیب و غریب

Freaky

درباره یک قاتل سریالی و یک دختر دبیرستانی است که در یک روز جمعه بدن های این دو با جادوی یک خنجر خاص با یکدیگر جا به جا می شود و دختر مدرسه ای خود را در بدن قاتل پیدا می کند. آن ها فقط ۲۴ ساعت زمان دارند تا جادو را باطل کنند و به بدن خود برگردند وگرنه تا ابد به همان صورت خواهند ماند.

6.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است