اسم رمز بنشی


1h 28m
کارگردانی شده توسط جان کییز و جیمی کینگ
35 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : کالب، یک قاتل سابق دولتی که در مخفی شده است، زمانی که شاگردش، قاتل به همان اندازه مرگبار معروف به بانشی، متوجه می شود که جایزه ای بر سر کالب گذاشته شده، دوباره ظاهر می شود.

درباره

اسم رمز بنشی یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که توسط جان کییز کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آنتونیو باندراس, تامی فلانگان و جیمی کینگ اشاره کرد.

عناوین مشابه

درمان

The Cure

در آینده ای نزدیک زمانی که یک ویروس خطرناک در سراسر کره زمین شیوع پیدا کرده و جمعیت بسیاری به آن مبتلا شده اند و مبتلایان تنها در عرض 24 ساعت می میرند. تنها راه علاج موقتی آن نوعی واکسن است که مرگ فرد مبتلا را 24 ساعت دیگر به تعویق می اندازد. با دزدیده شدن این واکسن ها از آزمایشگاه تولید کننده آن، یک تیم ویژه از سربازان حرفه ای تشکیل می شود تا هر چه سریعتر این واکسن ها را برگردانند.

6.7
ادامه / دانلود

نگهبانانی از دیرباز

The Old Guard

به رهبری جنگجویی به نام اندی با بازی شارلیز ترون، یک گروه مخفی از جنگجویان ورزیده و نامیرا، سده‌ها برای محافظت از دنیای فانی مبارزه کرده‌ند. گروهی ۴ نفره برای انجام یک مأموریت اضطراری انتخاب می‌شود. مأموریت به عهدهٔ اندی و نیل با بازی کیکی لاین، نوترین سربازی است که به آنان پیوسته است. در این میان مزدورانی هم توسط قدرتی دیگر استخدام می‌شوند تا نیروی نامیرایی این گروه را در جهت کسب منافع شخصی و پول به دست بیاورند. در ادامه تقابل این دو گروه قصهٔ فیلم را پیش می‌برد.

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است