اسپکتر


Spectre

2h 28m
کارگردانی شده توسط سم مندس
6.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

نامه‌ای عجیب از گذشته، جیمز باند را به مأموریتی خطرناک در مکزیکو سیتی و سپس رم می‌فرستد، جایی که او با لوسیا سیارا بیوه زیبا و دست‌نیافتنی یک جنایتکار مشهور آشنا می‌شود.

درباره

اسپکتر یک فیلم در ژانر اکشن است که توسط سم مندس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلستان بوده و در سال 2015 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به استفانی سیگمن, اندرو اسکات, ایان بونار, بریجیت میلار, بن ویشاو, پیپ کارتر, جودی دنچ و دنیل کریگ اشاره کرد.

عناوین مشابه

نقش بازی کردن

Role Play

"اِما" همسر و دو فرزند فوق‌العاده دارد که همراه با هم در حومه نیوجرسی زندگی می‌کنند. در این میان او یک زندگی مخفیانه‌ به عنوان یک قاتل اجاره‌ای دارد و همسرش "دیوید" زمانی به این راز پی می‌برد که آن‌ها تصمیم می‌گیرند به ازدواج خود با کمی نقش بازی کردن، هیجان بیشتری ببخشند و ...

5.5
ادامه / دانلود

طلوع سیاره میمون ها

Dawn of the Planet of the Apes

گروهی از میمون‌های جهش‌یافته ژنتیکی که توسط «سزار» رهبری می‌شوند، از طرف انسان‌هایی که از دست ویروس کشنده جان سالم به‌دربرده اند، مورد تهدید قرار می‌گیرند. آنها به توافق ناپایداری می‌رسند، اما این قرارداد عمر کوتاهی دارد چون هر دو طرف در آستانه جنگ با یکدیگر، بر سر حکمرانی بر زمین، قرار دارند.

7.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است