انتخاب کن یا بمیر


1h 24m
کارگردانی شده توسط توبی میکینز
4.9 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : پس از شروع یک بازی ترسناک بقا از دست رفته دهه 80، یک کدنویس جوان نفرین پنهانی را منتشر می کند که واقعیت را از هم می پاشد و او را مجبور می کند تصمیمات وحشتناکی بگیرد و با عواقب مرگبار روبرو شود.

درباره

انتخاب کن یا بمیر یک فیلم در ژانر ترسناک, درام و هیجان انگیز است که توسط توبی میکینز کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آسا باترفیلد, ادی مارسان و رابرت انگلوند اشاره کرد.

عناوین مشابه

شنای شبانه

Night Swim

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. ری مخفیانه با امید به بازگشت به توپ حرفه ای، برخلاف احتمالات، ایو را متقاعد می کند که استخر درخشان حیاط خلوت خانه جدید برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای او فراهم کند. اما یک راز تاریک در گذشته خانه نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

4.7
ادامه / دانلود

شبی در میامی

خلاصه فیلم : یک شب باور نکردنی در 25 ام فوریه 1964 در میامی را روایت می کند که چهار چهره تاریخی سیاهپوستان شامل محمد علی کلی (با بازی الی گوری)، جیم براون (بازیکن فوتبال آمریکایی با بازی آلدیس هاج)، مالکوم ایکس (فعال سیاسی و حقوق بشر با بازی کینگزلی بن ادیر) و سم کوک (خواننده آمریکایی با بازی لسلی در آن حضور دارند و…

7.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است