اینفیستو


1h 36m
کارگردانی شده توسط پتکسی آمزکوآ
5.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در شهر معدنی کوچک اینفیستو، زنی جوان که ماه ها تصور می شد فوت شده به طور ناگهانی ظاهر می شود. دو کارآگاه به منطقه اعزام می شوند و گمان می کنند پای نیروهای شیطانی در میان است.

درباره

اینفیستو یک فیلم در ژانر جنایی, درام و دلهره آور است که توسط پتکسی آمزکوآ کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور اسپانیا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ایساک فریز، ایریا دل ریو، آنتونیو بوئیل اشاره کرد.

عناوین مشابه

ناکجا

Nowhere

یک زن باردار جوان به نام “میا” که با پنهان شدن در یک کانتینر دریایی در یک کشتی باری از کشوری در حال جنگ فرار می‌کند. در این میان پس از یک طوفان شدید، میا در حالی که در دریا گم شده کودک خود را به دنیا می آورد. حال او باید برای زنده ماندن خود و فرزندش مبارزه کند اما ...

6.4
ادامه / دانلود

بی مصرف ها

The Expendables

گروه بی مصرف ها که متشکل از عده ای از دوستان قدیمی در شهر نیو اورلئان است، به خلیج عدن میروند تا گروگان های تحت اسارت عده ای از دزدان دریایی سومالی را نجات دهند. جنسن با آغاز حمله به دزدان دریایی خسارات زیادی را به آنها وارد می کند و سپس تلاش می کند یکی از آنها را دار بزند ولی یانگ مانع او می شود. آنها سپس مامور می شوند تا دیکتاتوری را در یکی از جزایر خلیج مکزیک از قدرت برکنار کنند. آنها به طور ناشناس به آن کشور می روند تا با رابط خود برنامه ریزی را شروع کنند.

6.4
ادامه / دانلود

مارلو

در اواخر دهه 1930 میلادی روایت شده که یک کارآگاه خصوصی به نام فیلیپ مارلو (با بازی لیام نیسون) برای یافتن عشق قدیمی دختر یک ستاره مشهور سینما به نام کلر کاوندیش (با بازی دیانه کروگر) استخدام می‌شود. مارلو که در ابتدا این پرونده را ساده تصور می‌کرد، به زودی خود را درگیر تحقیقاتی مرگبار و شبکه‌ای از دروغ و فریب می‌بیند که مصمم است هر طور شده آن‌ را حل کند اما…

5.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است