بخش هشت


1h 38m
کارگردانی شده توسط کریستین سسما
4.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک سرباز سابق به نام جیک آترتون می‌باشد که به دلیل انتقام قتل خانواده‌اش به زندان محکوم شده است. اما زمانی که یک سازمان دولتی مخفی او را برای انجام یک مأموریت استخدام می‌کند، جیک فرصتی دوباره برای آزادی به دست می‌آورد. با این حال، او به زودی متوجه می‌شود افرادی که او را آزاد کرده‌اند، آنطور که به نظر می‌رسد، نیستند و…

درباره

بخش هشت یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که توسط کریستین سسما کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اسکات ادکینز, درموت مالرونی و میکی رورک اشاره کرد.

عناوین مشابه

مادر خوانده

خلاصه فیلم : زنی جوان به نام لورا برچ که پس از اووردوز به یک بیماری مرموز مبتلا می‌شود. حال او برای فرار از دنیای تکنولوژی تصمیم می‌گیرد با پذیرفتن دعوت مادر خوانده خود، به خانه دوران کودکی‌اش بازگردد تا روح ناآرام خود را التیام بخشد. اما لورا به زودی متوجه می‌شود که مردم محلی شهر، همگی از یک راز تاریک غیرقابل بیان محافظت می‎کنند، رازی که نه تنها مادرش بلکه سرنوشت وحشتناک خودش را نیز درگیر می‌کند و…

4.4
ادامه / دانلود

بی مصرف ها

The Expendables

گروه بی مصرف ها که متشکل از عده ای از دوستان قدیمی در شهر نیو اورلئان است، به خلیج عدن میروند تا گروگان های تحت اسارت عده ای از دزدان دریایی سومالی را نجات دهند. جنسن با آغاز حمله به دزدان دریایی خسارات زیادی را به آنها وارد می کند و سپس تلاش می کند یکی از آنها را دار بزند ولی یانگ مانع او می شود. آنها سپس مامور می شوند تا دیکتاتوری را در یکی از جزایر خلیج مکزیک از قدرت برکنار کنند. آنها به طور ناشناس به آن کشور می روند تا با رابط خود برنامه ریزی را شروع کنند.

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است