برای لزلی


1h 59m
کارگردانی شده توسط مایکل موریس
7.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک مادر مجرد تگزاس غربی در بخت آزمایی موفق می شود و به همان سرعت آن را هدر می دهد و کوهی از دلشکستگی را پشت سر می گذارد. سال ها بعد، در حالی که جذابیتش تمام شده و جایی برای رفتن ندارد، او برای بازسازی زندگی خود و یافتن رستگاری می جنگد.

درباره

برای لزلی یک فیلم در ژانر درام است که توسط مایکل موریس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آندریا رایزبورو، آلیسون جنی، استفن روت اشاره کرد.

عناوین مشابه

نقشه پرواز

شوهر “کایل پرات” فوت می کند و او قصد دارد با دخترش “جولیا” و تابوت شوهرش به آمریکا برگردد. کایل و دخترش در هواپیما به خواب می روند. اما وقتی کایل بیدار می شود، میبیند خبری از دخترش نیست. ظاهرا نام جولیا در فهرست مسافران نبوده و هیچ یک از خدمه و مسافران او را ندیده است. یکی از محافظ های پرواز نیز می گوید که اصلا جولیا همراه با پدرش درگذشته و ادعا می کند که «کایل» عقل خود را از دست داده است و…

6.3
ادامه / دانلود

دانلود انیمیشن پسر بتمن Son of Batman 2014 با دوبله فارسی

خلاصه داستان : بعد از مرگ رأس‌الغول توسط دستیار قدیمی خود اسلید ویلسون، تالیا الغول پسر خود دیمین وین را به گاتهام سیتی برده و به پدرش بروس وین (بتمن) می‌سپارد تا با هم آشنا شوند و از او محافظت کند...

درباره انیمیشن : پسر بتمن (انگلیسی: Son of Batman‎) یک فیلم ویدئویی پویانمایی در سبک ابرقهرمانی به کارگردانی ایتن اسپالدینگ است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از صداپیشگان آن می‌توان به استوارت آلن، جیسون اومارا، توماس گیبسون، مورنا باکرین، جیانکارلو اسپوزیتو و شان ماهر اشاره کرد.

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است