بلک آدام


2h 5m
کارگردانی شده توسط Jaume Collet-Serra
7.1 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

نسخه دوبله فارسی افزوده شد ...

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در مورد تقریبا 5000 سال از اعطا شدن قدرت مطلق خدایان مصر به بلک آدام (با بازی دوئین جانسون) و زندانی شدن وی می‌گذرد. حال با گذشت هزاران سال او از مقبره زمینی خود آزاد شده و آماده است تا عدالت را به شیوه خاص خود در دنیای مدرن برقرار سازد اما…

درباره

بلک آدام یک فیلم در ژانر اکشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط Jaume Collet-Serra کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دواین جانسون, سارا شاهی و ویولا دیویس اشاره کرد.

عناوین مشابه

هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت اول

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

لرد ولدمورت قوی‌تر شده و در حال حاضر وزارت سحر و جادو و هاگوارتز در کنترل اوست. هری، رون و هرمیون تصمیم گرفته‌اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان‌پیچ‌ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. اما برای این سه نفر و بقیهٔ دنیای جادوگری امید کمی باقی‌مانده‌است.

7.7
ادامه / دانلود

انتقام جویان : جنگ ابدیت

Avengers: Infinity War

داستان با پیدا کردن سنگ قدرت توسط تانوس از سیاره زاندار آغاز می شود او جلوی سفینه آزگارد را می گیرد و اتفاقات بدی رخ می دهد وقتی خبر به انتقام جویان می رسد آنها با دوستان خود متحد می شوند و میخواهند با جانفشانی جلوی او را بگیرند تا نتواند دنیا را به پایان برساند.

8.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است