تعادل


1h 47m
کارگردانی شده توسط کورت ویمر
4.7 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در دنیای آینده حکومتی بسیار خشن و مستبد وجود دارد که سیاست آن از بین بردن شورشها، جنگها و اعتراضات با استفاده از فرونشاندن احساسات و محو هیجانات است: کتابها ، هنر و موسیقی بطور اکید ممنوع شده اند و داشتن احساس جرمی است که مجازات مرگ دارد. جان پرستون یکی از بهترین ماموران حکومت است که مسئول از بین بردن هر کسی است که از این قوانین سرپیچی کرده است. اما زمانیکه او مقداری از داروی پروزیوم را از دست می دهد – یک داروی هوشیار کننده ذهن که احساسات را کاهش می دهد – ناگهان به تنها فردی تبدیل می شود که قادرست با این حکومت با آن مبارزه کرده و آنرا از بین ببرد.

درباره

تعادل یک فیلم در ژانر اکشن, درام و علمی تخیلی است که توسط کورت ویمر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2002 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به امیلی واتسون, شان بین و کریستین بیل اشاره کرد.

عناوین مشابه

لوگان

Logan

در آینده ای نزدیک، در جایی نزدیک مرز مکزیک، لوگان که از اوضاع خسته شده، از پروفسور ایکس بیمار نگهداری می کند. به هر حال، لوگان تلاش می کند از دنیای بیرون مخفی بماند و میراث او زمانی که یک جهش یافته جوان که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، از راه می رسد، زیر و رو می شود.

8.1
ادامه / دانلود

انتقام سخت

خلاصه فیلم : راسل (کریستین بیل) به همراه برادر کوچکش رادنی (کیسی افلک) در یکی از ایالت‌های شمال شرقی آمریکا زندگی می‌کند ، راسل همیشه آرزو دارد از این منطقه فرار کند و به دنبال زندگی بهتر است اما وقتی بر اثر یک اتفاق به زندان می‌افتد برادرش به دام یکی از خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین حلقه‌های جنایی می‌افتد…

6.8
ادامه / دانلود

خدا یگ گلوله است

God Is a Bullet

یک کارآگاه پلیس به نام باب هایتاور (با بازی نیکلای کاستر والدو) پس از اینکه یک فرقه‌ شیطانی همسرش را کشته و دخترش را می‌رباید، از تحقیقات رسمی ناامید شده و از نیروی پلیس کناره‌گیری کرده و سعی می کند تا در این فرقه شیطانی نفوذ کند تا با کمک تنها زن فراری از این فرقه، رهبر آنها را به دام اندازد اما…

5.6
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است