تولد اژدها


1h 35m
کارگردانی شده توسط جرج نلفی
5.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در سال ۱۹۶۷ در سانفرانسیسکو، “بروسلی” توسط دانش آموزش “استیو”، برای مبارزه با یک راهب شائولین و استاد کونگ فو تحریک می شود و…

درباره

تولد اژدها یک فیلم در ژانر اکشن, بیوگرافی و درام است که توسط جرج نلفی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بیلی مگنوسن, فیلیپ نگ و یو شیا اشاره کرد.

عناوین مشابه

دربان

The Doorman

داستان افسر جوانی را روایت میکند که به تازگی حادثه ای غم انگیز را پشت سر گذاشته و حال با یک خانواده ی نیویورکی دوست میشود. او متوجه میشود که یک باند از سارقین حرفه ای قصد دزدیدن دارایی های با ارزش دوستانش را دارند. او تصمیم میگیرد که به هر قیمتی که شده، جلوی این اتفاق را بگیرد.

4.7
ادامه / دانلود

نیش شب

خلاصه فیلم : دانشجویی به نام “بنی” برای درآوردن پول تصمیم می‌گیرد برای یک شب راننده دو زن جوان اسرارآمیز شود و آن‌ها را در سطح شهر به مهمانی‌های مختلف ببرد. در حالی که او مجذوب جذابیت مسافرانش شده، متوجه می‌شود که آن‌ها برنامه‌ای برای او و عطش زیادی برای خون دارند. «بنی» ناخواسته وارد جنگ بین دنیای خون‌آشام‌ها و محافظان انسان‌ها به رهبری برادرش می‌شود و …

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است