جاسوس مرکزی


1h 47m
کارگردانی شده توسط راوسون مارشال تربر
6.3 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

وقتی “کالوین” با قُلدر دوران مدرسه اش روبرو می شود متوجه می شود که “باب” برای سازمان جاسوسی سیا کار می کند، او همراه با دوستش تصمیم به جاسوسی از یک پرونده ی نظامی را می گیرند که…

درباره

جاسوس مرکزی یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و کمدی است که توسط راوسون مارشال تربر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دانیله نیکولت, دوئین جانسون و کوین هارت اشاره کرد.

عناوین مشابه

گروگان

Seized

مأمور سابق نیروهای ویژه به یک شهر ساحلی منتقل شده است تا پسرش و زندگی گذشته خود را پشت سر بگذارد اما بعد از یک تماس تلفنی به او می گویند پسرش ربوده شده است. برای دیدن دوباره فرزندش باید سه سندیکای جنایتکار بسیار ماهر را از بین ببرد و هرکدام از آنها را بکشد. اما او مجبور است به تنهایی کار کند و با موانع و سطح تسلیحاتی بسیار قدرتمند روبرو شود تا هویت مردی را که...

5.3
ادامه / دانلود

مردان ایکس: آخر الزمان

X-Men: Apocalypse

از زمان‌های قدیم، اولین و قدرتمندترین جهش‌یافته، أون صباح النور نامیرا و شکست‌ناپذیر به مانند ایزد در مصر باستان پرستش می‌شد، تا زمانی که ستایش‌کنندگانش به او لقب خدای دروغین داده و به او خیانت کردند. چهار سوار آخرالزمان جانشان را فدای او کردند، اما در نهایت او زنده دفن گردید. هنگامی که آپوکالیپس در سال ۱۹۸۳ از خواب خود بیدار شد، مشاهده کرد که بشریت در غیاب او راه خود را دست داده است و تصمیم گرفت به نسل بشر پایان دهد.

6.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است