جامعه متمدن


1h 44m
کارگردانی شده توسط نادا منظور
6.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

ریا خان یک دختر مدرسه‌ای جسور است که دنیایش هنگامی که متوجه می‌شود خواهر بزرگترش لنا، تصمیم دارد برای ازدواج از رویاهای خود دست بکشد، متزلزل می‌شود. حال ریا سعی می‌کند تا با کمک دوستانش از ازدواج قریب الوقوع خواهر خود جلوگیری کند اما…

درباره

جامعه متمدن یک فیلم در ژانر اکشن و کمدی است که توسط نادا منظور کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به رنو باریندل, ریتو آریا و کانسارای عزیز اشاره کرد.

عناوین مشابه

هدف بعدی پیروزیست

Next Goal Wins

داستان فیلم راجب تیم فوتبال ساموآی آمریکاست که به خاطر شکست وحشتناک 31 بر 0 در بک مسابقه در سال 2001 به عنوان یک تیم رسوا و بدنام شناخته می‌شود. با نزدیک شدن به مسابقات مقدماتی جام جهانی، این تیم مربی بدشانسی به نام توماس رونگن را استخدام می‌کند و امیدوار است که بتواند تحولی را در تیم ایجاد کند. یک کمدی دلخراش از بدترین تیم فوتبال جهان.

6
ادامه / دانلود

کلمبیانا

دختری جوان به نام کاتالیا هنگامی که سن خیلی کمی داشت پدر و مادرش در یک حمله‌ی خشونت بار در کلمبیا کشته می‌شوند و او نزد عمویش بزرگ می‌شود. عموی کاتالیا به او یاد می‌دهد که چگونه یک قاتل سنگدل و بی‌ترحم باشد و پس از چندین سال او در آخرین ماموریتش به سرنخی می‌رسد که می‌تواند او را به کسی که دستور قتل پدر و مادرش را داده برساند و…

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است