جولت


1h 31m
کارگردانی شده توسط تانیا وکسلر
5.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد زنی جوان به نام لیندی (با بازی کیت بکینسیل) است که از یک اختلال روانی رنج برده و قادر به کنترل خشم خود نمیباشد. در این میان قتل یکی از دوستان لیندی موجب میشود تا پلیس به وی به عنوان مظنون اصلی این پرونده نگاه کند. اما لیندی که نمیتواند خشم خود را کنترل کند به دنبال یافتن قاتل اصلی وارد یک ماجراجویی پر خطر شده تا انتقام دوست خود را بگیرد و…

درباره

جولت یک فیلم در ژانر اکشن و کمدی است که توسط تانیا وکسلر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به استنلی توچی, جای کورتنی و کیت بکینسیل اشاره کرد.

عناوین مشابه

بازی های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها

The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

کوریولانوس اسنو جوان در دهمین دوره بازی‌های گرسنگی سالانه به مربی گری دختری از منطقه فقیر 12 با نام لوسی گری بیرد منصوب می‌شود. مسابقه اسنو و لوسی برای زنده ماندن در نهایت نشان می‌دهد که چه کسی پرنده آوازخوان است و چه کسی یک مار ...

6.8
ادامه / دانلود

بلید رانر 2049

Blade Runner 2049

در ۲۰۴۹، یک آدم مصنوعی به نام کِی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلد رانر کار می‌کند و ماموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آنها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به راشل/ریچل است که ۳۰ سال قبل در ۲۰۱۹، از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان مرد.

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است