جنگل خاکستری


1h 31m
کارگردانی شده توسط آدام ریدر
4.2 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : وقتی مردی که به تنهایی در جنگل زندگی می کند، جان یک زن جوان را نجات می دهد، آنها مجبور به همزیستی می شوند. هرج و مرج زمانی رخ می دهد که زن کشف وحشتناکی را در جنگل پشت خانه مرد انجام می دهد و چیزی واقعاً ترسناک را آزاد می کند.

درباره

جنگل خاکستری یک فیلم در ژانر ترسناک, معمایی و هیجان انگیز است که توسط آدام ریدر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور کانادا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جنی ریون, رایان بلیکلی و هنر هندل اشاره کرد.

عناوین مشابه

مرگ برای یک دلار

خلاصه فیلم : یک شکارچی کهنه‌کار به نام مکس بورلاند (با بازی کریستف والتس) که برای پیدا کردن همسر یک تاجر ثروتمند به نام ریچل کید، استخدام می‌شود. اما پس از اینکه مکس متوجه می‌شود ریچل به دلیل آزار و اذیت همسرش از دست او فرار کرده، بر سر یک دو راهی قرار می‌گیرد، اینکه کاری که برایش استخدام شده را به پایان برساند یا کنار بماند. درحالیکه مزدوران بی‌رحم و رقیب قدیمی‌اش به شهری که پناهگاه موقتی او است، نزدیک می‌شوند و…

5
ادامه / دانلود

احضار 2

The Conjuring 2

در سال 1977، محققان ماورالطبیعه "اد" و "لورین" به لندن سفر می کنند تا به مادری که به تنهایی 4 فرزندش را بزرگ می کند و باور دارد موجودی شیطانی در خانه اش حضور دارد، کمک کنند. زمانی که دختر کوچک خانواده نشانه های از تسخیر شدن توسط روحی شیطانی را نشان می دهد.

7.3
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است