خوب بد زشت


The Good, the Bad and the Ugly

2h 41m
کارگردانی شده توسط سرجو لئونه
88 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در دوران جنگ هاي داخلي امريکا، سه مرد در پي يافتن جعبه اي هستند که حاوي دويست هزار دلار پول مسروقه است: استنزا، جو و توکو …

درباره

خوب بد زشت یک فیلم در ژانر ماجراجویی و وسترن است که توسط سرجو لئونه کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آلمان غربی, اسپانیا و ایتالیا بوده و در سال 1966 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آلدو جیوفری, آنتونیو کازاله, انزو پتیتو, ایلای والاک, جان بارتا, رادا راسیموف, ساندرو اسکارکیلی و کلودیو اسکارچیلی اشاره کرد.

عناوین مشابه

من و الف

Elf Me

تریپ یک الف متفاوت است که به عنوان دستیار بابانوئل به جای اسباب‌بازی، وسایل عجیب و غریب درست می‌کند. در این میان تریپ با پسری خجالتی به نام الیا که در روستایی در کوه‌های ایتالیا زندگی می‌کند، روبرو می‌شود. حال آنها با هم متحد شده تا کریسمس را از دست یک تاجر بی‌رحم نجات دهند اما…

5.2
ادامه / دانلود

بی مصرف ها

The Expendables

گروه بی مصرف ها که متشکل از عده ای از دوستان قدیمی در شهر نیو اورلئان است، به خلیج عدن میروند تا گروگان های تحت اسارت عده ای از دزدان دریایی سومالی را نجات دهند. جنسن با آغاز حمله به دزدان دریایی خسارات زیادی را به آنها وارد می کند و سپس تلاش می کند یکی از آنها را دار بزند ولی یانگ مانع او می شود. آنها سپس مامور می شوند تا دیکتاتوری را در یکی از جزایر خلیج مکزیک از قدرت برکنار کنند. آنها به طور ناشناس به آن کشور می روند تا با رابط خود برنامه ریزی را شروع کنند.

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است