در جستجوی تو


1h 59m
کارگردانی شده توسط برایان باو
6.1 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

فیلم در جستجوی تو Finding You 2021 در مورد یک ویولونیست جوان به نام فاینلی سینکلر است که برای شروع سال تحصیلی جدید در خارج از کشور به دهکده‌ای ساحلی در ایرلند سفر میکند. در این میان فاینلی با یک ستاره سینما به نام بکت راش ملاقات کرده و پس از مدتی عاشقانه‌ای غیرمنتظره میان آن‌ها پدیدار میشود که…

درباره

در جستجوی تو یک فیلم در ژانر درام و عاشقانه است که توسط برایان باو کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جدادیا گوداکر, رز رید و کاترین مک‌نامارا اشاره کرد.

عناوین مشابه

دانلود انیمیشن پسر بتمن Son of Batman 2014 با دوبله فارسی

خلاصه داستان : بعد از مرگ رأس‌الغول توسط دستیار قدیمی خود اسلید ویلسون، تالیا الغول پسر خود دیمین وین را به گاتهام سیتی برده و به پدرش بروس وین (بتمن) می‌سپارد تا با هم آشنا شوند و از او محافظت کند...

درباره انیمیشن : پسر بتمن (انگلیسی: Son of Batman‎) یک فیلم ویدئویی پویانمایی در سبک ابرقهرمانی به کارگردانی ایتن اسپالدینگ است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از صداپیشگان آن می‌توان به استوارت آلن، جیسون اومارا، توماس گیبسون، مورنا باکرین، جیانکارلو اسپوزیتو و شان ماهر اشاره کرد.

6.7
ادامه / دانلود

لو

خلاصه فیلم : فیلم هنگامی آغاز می شود که یک دختر جوان بطور ناگهانی در طی یک طوفان بزرگ ربوده می‌شود. مادر او در حالی که هیچ راه دیگری برایش باقی نمانده است، ناامیدانه با کمک همسایه‌ی خود که یک پیرزن مرموز است رد این آدم ربا را دنبال می‌کنند و در طول این ماجراجویی اسرار تاریکی که برای مدت‌ها نهان بوده‌اند فاش می‌شوند.

6.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است