دشمنان ملت


Public Enemies

2h 20m
کارگردانی شده توسط مایکل مان
7 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در سال 1930 میلادی دوران رکود اقتصادی که مردم عامل اصلی فقر خود را بانک‌ها می‌دانستند. جان دیلینجر، گنگستر خطرناک و معروف با دزدی از بانک و دادن پول به مردم بین آنها در حکم یک قهرمان ملی بود و به همین وسیله در میان مردم ناپدید میشد.

درباره

دشمنان ملت یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و زندگی‌نامه است که توسط مایکل مان کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و ژاپن بوده و در سال 2009 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به استیون درف, استیون گراهام, جان جاد, جان کیشلین, جانی دپ, جیسون کلارک, جیمز روسو و دیوید ونهام اشاره کرد.

عناوین مشابه

من شماره چهارم

خلاصه فیلم : جان پسری معمولی هست که مانند دیگر همسن و سالانش به مدرسه می رود و در حال تحصیل است. اما در واقع او یک بیگانه ی فضایی است که از سیاره ای به نام ماگادور گریخته و به زمین پناهنده شده است. او چهارمین نفر از ۹ نفری (که اصطلاحا به آنها ماگادوریان می گویند) است که از این سیاره خارج شده و به زمین آمده است. این در حالی هست که ۳ ماگادوریان قبلی کشته شده اند و حالا جان تنها کسی است که باید از میان برداشته شود و ماگادوریان ها هم قصد دارند برای نابودی او به زمین بیایند و…

6.1
ادامه / دانلود

ارباب حلقه ها: یاران حلقه

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

فیلم ارباب حلقه‌ها یاران حلقه (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) حلقه‌‌ای باستانی که قرن‌ها پیش گم گشته بود، حالا دوباره پیدا شده و از دست تقدیر، به هابیتی جوان بنام «فرودو» رسیده است. وقتی که «گندالف» می‌فهمد که این حلقه، همان حلقه یگانه ارباب تاریکی، «سائورون» است، «فرودو» مجبور می‌شود این حلقه را به کوه نابودی برده و آن را از بین ببرد. با این وجود او تنها نمی‌‍رود و در این راه هشت یار دیگر به او در انجام ماموریتش کمک می‌کنند. یاران حلقه باید از میان کوه‌ها، جنگل‌ها، برف و بوران و تاریکی عبور کنند و با نیروهای شرور تاریکی در میان راهشان مقابله کنند. موفقیت آن‌ها در این ماموریت سخت، تنها امید برای خاتمه دادن به دوران حکومت ارباب تاریکی است و...

8.8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است