دمپا گشاد


2h 3m
کارگردانی شده توسط رنجیت تیواری
6.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در دهه ی هشتاد میلادی رخ میدهد جایی که در سال 1984 اولین عملیات مخفیانه هند توسط یک مامور بسیار باهوش انجام میشود بعد از یک هواپیما ربایی که انجام میشود این مامور مخفی سعی در نجات 210 گروگان میکند این مامور با نام کد بل بوتوم یا دمپا گشاد شناخته میشود و بسیار هم ماهر و نترس میباشد و...

درباره

دمپا گشاد یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که توسط رنجیت تیواری کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور هند بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آجی چابرا, آدی چوغ و عادل حسین اشاره کرد.

عناوین مشابه

حقیقت تنها پیروزی هست 2

Satyameva Jayate 2

خلاصه فیلم : داستان فیلم درباره ی درگیری و آشوب بین چندین گروه یعنی پلیس و مردم و سیاست می باشد و اینکه چگونه این موارد روی زندگی مردم عادی تاثیرات منفی میگذارد. وقتی یک لایحه ضدفساد در دولت تصویب نمی شود و بیمارستان دولتی و دکترها اعصاب می کنند و جان مردم به خطر می افتد، یک سیاستمدار پارتیزان تصمیم می گیرد شخصا قانون را اجرا کند و …

4
ادامه / دانلود

یاغی 3

Baaghi 3

فیلم درباره دوبرادر به نام رونی و ویکرام می باشد که یک رابطه جدانشدنی دارند در این حال اتفاق خاصی رخ میدهد که ویکرام مجبور میشود به مسافرت برود،در این سفر ویکرام توسط چند ادم شرور ربوده میشود و برادرش رونی که شاهد ربوده شده است در حال ضرب و شتم آدم ربایی میباشد رونی برای پیدا کردن برادرش و انتقام دست به هرکاری میزند.

2.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است