دنیای ژوراسیک 2 : سقوط پادشاهی


2h 8m
کارگردانی شده توسط خوان آنتونیو بایونا
6.2 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

اتفاقات قسمت دوم این فیلم چند سال پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد که آتشفشان جزیره ایسلا نوبلار که پارک دنیای ژوراسیک در آن احداث شده بود ، در آستانه فوران کردن است. در این بین کلیر دیرینگ یک سازمان حمایت از دایناسورها را تاسیس می‌کند و این گروه به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا این دایناسورها را بگیرند و از جزیره خارج کنند. اما…

درباره

دنیای ژوراسیک 2 : سقوط پادشاهی یک فیلم در ژانر اکشن, علمی تخیلی و ماجراجویی است که توسط خوان آنتونیو بایونا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2018 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به برایس دالاس هاوارد, ریف اسپال و کریس پرت اشاره کرد.

عناوین مشابه

مرکز پلیس

خلاصه فیلم : داستان فیلم در مورد یک هنرمند حیله‌گر است که برای فرار از چنگال یک قاتل حرفه‌ای و ترسناک نقشه‌ای طراحی میکند. اکنون وی همه چیز را برنامه ریزی کرده تا در داخل کلانتری یک شهر کوچک پنهان شود، اما زمانی که قاتل هر طور شده به آنجا میرسد، دیگر مرکز پلیس هم نمیتواند از جان او محافظت کرده و وجود یک پلیس تازه کار نیز همه چیز را به هم میریزد تا اینکه…

6.2
ادامه / دانلود

روزی برای مردن

A Day To Die

کانر کانلی یک روز فرصت دارد که به خاطر کشتن یکی از اعضای باند قاچاق مواد مخدر، به تایرون پتیس غرامت دو میلیون دلاری پرداخت کند. او مجبور می شود برای تهیه این مبلغ، به دوستان نظامی سابقش رو بیاورد تا قبل از آن که همه عزیزانش را از دست دهد، بتواند این غرامت را پرداخت کند.

3.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است