دوزخ


Inferno

2h 1m
کارگردانی شده توسط ران هاوارد
62 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

رابرت لنگدن خود را در بیمارستانی در ایتالیا می‌بیند، بدون آن که به یاد بیاورد به چه دلیل در این بیمارستان حضور دارد. در ادامه او با دکتر بروکس همراه می‌شود تا پرده از یک توطئه جهانی بردارد.

درباره

دوزخ یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و ماجراجویی است که توسط ران هاوارد کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا و مجارستان بوده و در سال 2016 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آنا اولارو, آیدا درویش, الساندرو گریمالدی, بن فاستر, پائولو آنتونیو سیمیونی, تام هنکس, رابین موگناینی و سیسه بابد کنوسن اشاره کرد.

عناوین مشابه

سایه در ابر

Shadow in the Cloud

در میانه جنگ جهانی دوم یک خلبان زن بی‌باک که به همراه اسناد کاملا محرمانه با یک هواپیمای بوئینگ بی-هفده در حال پرواز است ، همه چیز نرمال است تا این که یک سایه در پشت ابرها نمایان می‌شود و یک موجود شیطانی با حضور خود آرامش را از او می‌گیرد ، اکنون این زن باید برای نجات خود به مبارزه با این موجود بپردازد.

5
ادامه / دانلود

دانلود انیمیشن سوپرمن : پسر سرخ Superman: Red Son 2020

Superman: Red Son

در دهه پنجاه میلادی، شوروی پرده از دارایی جدید خود برمیدارد؛ این افشاسازی باعث ترس جهانیان می شود، چون سلاحی فوق العاده قدرتمند در دست کسانی قرار گرفته که تشنه قدرت هستند، پس تمرکز جنگ از روی سلاح های هسته ای برداشته می شود و بر روی ابر انسان ها قرار می گیرد. در این میان، جیمز اولسن مامور سازمان سیا لکس لوثر که در استار لبز کار می کنـد را استخدام می کند تا سوپرمن را نابود کند و…

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است