سرزمین جنگلی


1h 30m
کارگردانی شده توسط مکس وینکلر
62 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

فیلم داستان یک بوکسر به نام لاین و برادر و مربی او به نام استنلی را روایت می‌کند. استنلی بابت یک شرطبندی مبلغی به یک جنایت‌کار بدهکار شده و سرنوشتش به یک مبارزه گره خورده و…

درباره

سرزمین جنگلی یک فیلم در ژانر درام است که توسط مکس وینکلر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2019 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جک اوکانل, چارلی هونام و نهیم گارسیا اشاره کرد.

عناوین مشابه

مادر اندروید

خلاصه فیلم : در دنیایی که ربات های اندرویدی به مردم خدمت میکنند ناگهان همه چیز تغییر میکند. این اندروید ها به صاحبان و مردم حمله میکنند. جورجیا دختر جوانی که باردار است به همراه دوست پسرش سم درحال تلاش برای فرار از دست هوش مصنوعی اندروید هستند که همه جا را به آشوب تبدیل کرده اند و ….

4.8
ادامه / دانلود

فراری

Ferrari

داستان زندگی انزو فراری، کارآفرین ایتالیایی در زمینه خودروهای اسپرت. در تابستان 1957، زندگی او در بحران قرار می‌گیرد، شرکتی که او و همسرش لورا، ده سال قبل از هیچ ساخته بودند ورشکست شده و در همین حال عزادار یکی از پسرانشان هستند. انزو برای مقابله با این مشکلات و جبران ضررهای مالی خود وارد یک مسابقه می‌شود.

6.6
ادامه / دانلود

کلمبیانا

دختری جوان به نام کاتالیا هنگامی که سن خیلی کمی داشت پدر و مادرش در یک حمله‌ی خشونت بار در کلمبیا کشته می‌شوند و او نزد عمویش بزرگ می‌شود. عموی کاتالیا به او یاد می‌دهد که چگونه یک قاتل سنگدل و بی‌ترحم باشد و پس از چندین سال او در آخرین ماموریتش به سرنخی می‌رسد که می‌تواند او را به کسی که دستور قتل پدر و مادرش را داده برساند و…

6.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است