سفر پیش رو


1h 42m
کارگردانی شده توسط لیندا-لیزا هایتر
6.8 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در مورد یک بازیگر سرشناس هالیوود به همراه یک دختر جوان راهی سفری به نیویورک می شوند. در مسیر، آنها متوجه می شوند که نمی توانند از گذشته خود فرار کنند تا آینده ای را که می خواهند بسازند و...

درباره

سفر پیش رو یک فیلم در ژانر درام, عاشقانه و ماجراجویی است که توسط لیندا-لیزا هایتر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به ترور لرنر, کیلی برایانت و هالی رابینسون پیت اشاره کرد.

عناوین مشابه

جنگ ستارگان : قسمت 5 - امپراتوری ضربه می‌زند

Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back

پس از غلبه امپراتوری بر شورشیان، لوک اسکای واکر تعلیم جدای را با یودا آغاز می‌کند. این در حالیست که دوستانش در سراسر کهکشان توسط دارث ویدر و یک شکارچی جایزه بگیر به نام بوبا فت تهدید می‌شوند.

8.7
ادامه / دانلود

دانلود انیمیشن پسر بتمن Son of Batman 2014 با دوبله فارسی

خلاصه داستان : بعد از مرگ رأس‌الغول توسط دستیار قدیمی خود اسلید ویلسون، تالیا الغول پسر خود دیمین وین را به گاتهام سیتی برده و به پدرش بروس وین (بتمن) می‌سپارد تا با هم آشنا شوند و از او محافظت کند...

درباره انیمیشن : پسر بتمن (انگلیسی: Son of Batman‎) یک فیلم ویدئویی پویانمایی در سبک ابرقهرمانی به کارگردانی ایتن اسپالدینگ است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از صداپیشگان آن می‌توان به استوارت آلن، جیسون اومارا، توماس گیبسون، مورنا باکرین، جیانکارلو اسپوزیتو و شان ماهر اشاره کرد.

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است