سفر


1h 53m
کارگردانی شده توسط تامی ویرکولا
69 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : یک زوج به نام های لیزا و لارس که به شدت از هم نفرت دارند برای بازیابی رابطه ی خود به یک سفر میروند. لیزا و لارس یک کلبه دور افتاده در جنگل را برای آخر هفته انتخاب میکنند ولی آنها هرکدام برای دیگری نقشه قتل کشیده اند. اما ناگهان با ورود چند مهمان غیر منتظره همه چیز تغییر میکند.

درباره

سفر یک فیلم در ژانر اکشن, ترسناک و کمدی است که توسط تامی ویرکولا کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آتل آنتونسن, آکسل هنی و نومی راپاس اشاره کرد.

عناوین مشابه

آنابل: آفرینش

Annabelle: Creation

فیلم داستان یک عروسک‌ساز و همسرش را روایت می‌کند که دوازده سال بعد از مرگ غم‌انگیز دختر کوچکشان، به یک کشیش و چند یتیم همراه او در خانهٔ خود پناه می‌دهند، اما بعد از آن فقط شاهد هدف قرار گرفتن آن‌ها توسط موجود وحشتناک و دیوانه‌ای که خودشان خلق کرده‌اند هستند؛ اگرچه آنها فقط می‌خواستند دخترشان برگردد، ولی نمی‌دانستند با این کارشان شیطان بزرگی را احضار می‌کنند.

6.5
ادامه / دانلود

موش سرآشپز

«رمی» موشی شهرستانی و عاشق آشپزی است که الگوی او «گوستو»، سرآشپز یکی از معروف ترین رستوران های پاریس میباشد. روزی «رمی» از مرگ «گوستو» باخبر می شود و اتفاقی به پاریس می رسد. پس از چندی نیز در رستوران «گوستو» که حالا رونق خود را از دست داده، مخفیانه مشغول به کار آشپزی می شود.

8.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است