سلفی با دموکراسی


1h 35m
کارگردانی شده توسط علی عطشانی

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در دفتركار خدا ، بخش ايران ، يه سري فرشته به اسم راست‌شونه هستن كه كاراي خوب مردم ايران رو ثبت مي‌كنند و يه سري فرسته به اسم چپ‌شونه كه كارهاي بد مردم ايران رو ثبت مي‌كنند. حالا به دو تا از اين فرشته‌ها فرصت داده مي‌شه كه براي ماموريتي به كشور ايران سفر كنند.

درباره

سلفی با دموکراسی یک فیلم در ژانر خانوادگی و کمدی است که توسط علی عطشانی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به پژمان بازغی, پولاد کیمیایی, سیما تیرانداز و کوروش تهامی اشاره کرد.

عناوین مشابه

هزارپا

Centipede

رضا و دوستش منصور که به کیف‌قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر فردی پولدار نذر کرده‌است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود رضا با کمک منصور دختر را به خودش علاقه‌مند می‌کند از طرف دیگری رضا ادعا می‌کند که در جنگ تحمیلی فرمانده یکی از گروه عراقی را کشته برای خودش دردسر بزرگی ایجاد می‌کند و…

5.9
ادامه / دانلود

آینه بغل

Wing Mirror

مرتضی مردی است که در گاراژ اتومبیل کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

4.2
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است