سم و کیت


1h 50m
کارگردانی شده توسط دارن لو گالو
58 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : در شهری کوچک در قلب کشور آمریکا اتفاق می‌افتد و در مورد پدری به نام بیل (با بازی داستین هافمن) است که پسرش سم (با بازی جیک هافمن) برای مراقبت از سلامتی او، به خانه بازگشته است. در این میان سم عاشق زنی جوان به نام کیت (با بازی اسکایلر فیسک) شده و پدرش بیل نیز عاشق مادر کیت، تینا (با بازی سیسی اسپیسک) می‌شود اما…

درباره

سم و کیت یک فیلم در ژانر درام و کمدی است که توسط دارن لو گالو کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به داستین هافمن, سیسی اسپیسک و هنری توماس اشاره کرد.

عناوین مشابه

فراری

Ferrari

داستان زندگی انزو فراری، کارآفرین ایتالیایی در زمینه خودروهای اسپرت. در تابستان 1957، زندگی او در بحران قرار می‌گیرد، شرکتی که او و همسرش لورا، ده سال قبل از هیچ ساخته بودند ورشکست شده و در همین حال عزادار یکی از پسرانشان هستند. انزو برای مقابله با این مشکلات و جبران ضررهای مالی خود وارد یک مسابقه می‌شود.

6.6
ادامه / دانلود

جکی

Jackie

جکی Jackie 2016 روایتی از مهمترین و غم‌انگیزترین بخش‌های زندگی ژاکلین کندی (با بازی ناتالی پورتمن) همسر جان اف. کندی و بانوی اول کشور آمریکا را به تصویر کشیده است. وی پس از ترور جان اف. کندی با بحران‌های روحی فراوانی روبرو شده و باید برای حمایت از فرزندانش و همچنین حفظ میراث همسر خود تلاش کند و…

6.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است