سولومون کین


Solomon Kane

1h 44m
کارگردانی شده توسط مایکل جی. باست
6.1 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره یک سرباز در قرن 16 میلادی است که میفهمد خوی وحشی گری و اعمال ستمگرانه اش او را تبدیل به شیطانی ترستانک کرده است و تصمیم می گیرد این خوی ها را از خود دور کند اما در ادامه مجبور می شود.

درباره

سولومون کین یک فیلم در ژانر اکشن, فانتزی و ماجراجویی است که توسط مایکل جی. باست کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور انگلستان, جمهوری چک و فرانسه بوده و در سال 2009 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اندرو ویتلاو, ایان وایت, بابی اور, پیت پاستویت, توماس مک انکرو, جیمز پیورفوی, ریچارد اِم. رایان و ریچل هرد-وود اشاره کرد.

عناوین مشابه

آرتور و مرلین: شوالیه های کملوت

Arthur & Merlin: Knights of Camelot

داستان درباره پادشاه آرتور است که پس از جنگ با امپراتوری روم به خانه باز می گردد و متوجه میشود پسرش تاج و تخت سلطنت کملوت را به آشوب کشیده است. حالا پادشاه آرتور باید با جادوگر مرلین و شوالیه های میزگرد مجدداً متحد شود و برای برگرداندن تاج خود بجنگد.

3.3
ادامه / دانلود

ماه سرکش: بخش اول - فرزند آتش

Rebel Moon - Part One: A Child of Fire

هنگامی که یک مستعمره مسالمت آمیز در لبه کهشکان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم نایب السلطنه بالیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مرموز به نام کورا را اعزام می‌کنند تا به دنبال جنگجویانی از سیارات دیگر برود تا به آنها در موضع گیری علیه تهدیدات کمک کنند.

5.6
ادامه / دانلود

نظرات

27 آوریل 2022

امیرعلی حسین زاده

عالللللللللللللییییییییی

پاسخ