سوگند مرگبار


1h 50m
کارگردانی شده توسط جیمز موترن
4.8 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

پسر جوانی به نام نیک وارد گروهی مافیایی می شود و همزمان به دختر تونی که با گروهشان زد و بندهایی دارد دل می بندد. در این میان در یک اتفاق ناخواسته پدر دختر را به قتل می رساند و در اقدامی تلافی جویانه افراد تونی، پدر او را می کشند و...

درباره

سوگند مرگبار یک فیلم در ژانر جنایی, درام و هیجان انگیز است که توسط جیمز موترن کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2014 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به بن بارنز، لیتون میستر، جورج کارول اشاره کرد.

عناوین مشابه

جاماندگان

The Holdovers

پل هونهام معلمیست که هیچ کس او را دوست ندارد، استادی منفور که در یک مدرسه به نام آکادمی بارتون تدریس می‌کند. او خانواده‌ای ندارد، به همین دلیل در تعطیلات سال 1970 در مدرسه می‌ماند تا دانشجویانی که نمی‌توانند به خانه بروند را نظارت کند. پس از گذشت چند روز فقط یک نفر باقی می‌ماند: آنگوس، دانش آموز 17 ساله خوبی که البته رفتار بد و دردسرهایش همواره تهدیدی برای اخراجش از مدرسه هستند. البته سرآشپز مدرسه، مری که پسرش اخیرا در ویتنام گم شده نیز حضور دارد. این سه با یکدیگر یک پیوند نامحتمل را ایجاد می‌کنند و دو هفته برفی در نیوانگلند را با هم می‌گذرانند.

7.9
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است