سگ‌های تنها در خانه


1h 47m
کارگردانی شده توسط الکس مرکین
3.5 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

رابرت همراه با خانواده از طرف شرکت محل کارش به یک سفر تفریحی فرستاده می‌شود، همسایه رابرت دو دزد ناشی را استخدام می‌کند تا آخرین اختراع او را بدزدند. در این میان سگ‌های باهوش محله برای مقابله با دزدان از اختراعات رابرت استفاده کرده تا خانه را برای آن‌ها تبدیل به خانه وحشت کنند اما…

درباره

سگ‌های تنها در خانه یک فیلم در ژانر خانوادگی و کمدی است که توسط الکس مرکین کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جری اوکانل، جنیفر لاو هویت، راب اشنایدر اشاره کرد.

عناوین مشابه

هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

آخرین قسمت از سری فیلم‌های هری پاتر، در جایی شروع می شود که هری، رون و هرمیون به دنبال یافتن و نابود کردن سه هورکراکس باقی مانده ی لورد ولد مورت هستند، اشیاء جادویی ای که عمری جاویدان را برای او به ارمغان آورده اند. اما با آشکار شدن یادگاران مرگ، و اطلاع یافتن لرد ولدمورت از هدف هری و دوستانش، جنگ بزرگ شروع میشود.

8.1
ادامه / دانلود

هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت اول

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

لرد ولدمورت قوی‌تر شده و در حال حاضر وزارت سحر و جادو و هاگوارتز در کنترل اوست. هری، رون و هرمیون تصمیم گرفته‌اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان‌پیچ‌ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. اما برای این سه نفر و بقیهٔ دنیای جادوگری امید کمی باقی‌مانده‌است.

7.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است