شب در موزه : راز آرامگاه


1h 38m
کارگردانی شده توسط شان لوی
62 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : لَری دیلی و دوستان موزه ای اش تصمیم می گیرند به موزه ای در لندن بروند تا متوجه شوند که به چه دلیل یک لوح باستانی مصری از کار افتاده است. اما آنها در این موزه با اتفاقات عجیب و غریب جدیدی روبرو می شوند که…

درباره

شب در موزه : راز آرامگاه یک فیلم در ژانر اکشن و کمدی است که توسط شان لوی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2014 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به اوون ویلسون, بن استیلر و رابین ویلیامز اشاره کرد.

عناوین مشابه

ماتریکس

The Matrix

در فیلم ماتریکس (The Matrix) هکری معروف به نام ترینیتی (کری آن ماس) در هتلی توسط پلیس به دام می افتد. او به سادگی موفق به فرار از دست پلیس می شود ولی گروهی از مأموران سیاه پوش با توانایی های فرا انسانی رهبری نیروهای پلیس در عملیات یافتن او را به عهده می گیرند. ترینیتی که در باجه تلفنی محاصره شده، پس از پاسخ دادن به تلفن محو می شود، بدون آنکه اثری از او باقی بماند. توماس اندرسون (کیانو ریوز) برنامه نویس کامپیوتری است که زندگی دوگانه ای دارد و با نام مستعار "نئو" فعالیت می کند. او مدت ها است که درگیر پیدا کردن معنی کلمه ماتریکس است تا اینکه با ترینیتی آشنا می شود و این مقدمه بروز اتفاقات متعددی است.

8.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است