شیطان نهفته


1h 26m
کارگردانی شده توسط لوک اسپارک
4.4 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

دو برادر که پس از به ارث بردن اموال پدربزرگشان، رازهای قدیمی خانواده را کشف می‌کنند. در این میان هنگامی که دوستان آن‌ها یکی پس از دیگری شروع به ناپدید شدن می‌کنند، آن‌ها متوجه می‌شوند که توسط موجودی ترسناک که در سایه‌ها پنهان شده، تعقیب می‌شوند و...

درباره

شیطان نهفته یک فیلم در ژانر دلهره آور است که توسط لوک اسپارک کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور استرالیا بوده و در سال 2023 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دن یوینگ، تیم پوکاک، سوفی دان اشاره کرد.

عناوین مشابه

سرزمین بد

Land of Bad

وقتی یک ماموریت عملیات ویژه نیروی دلتا به شدت اشتباه می‌رود، خلبان پهپاد نیروی هوایی به نام ریپر 48 ساعت فرصت دارد تا آنچه به یک عملیات نجات وحشیانه تبدیل شده است، اصلاح کند. بدون هیچ سلاح و ارتباطی به جز پهپاد بالای سرش، ماموریت زمینی ناگهان به یک نبرد بزرگ تبدیل می‌شود اما وقتی که تیم توسط دشمن کشف می‌شود.

6.5
ادامه / دانلود

هیولاهای انسان

Monsters of Man

درباره‌ی یک شرکت تولد رباتیک است که با یک مامور فاسد سیا در یک عملیات نظامی غیرقانونی و بدون مجوز همکاری می‌کند. این شرکت با وارد کردن چهار نمونه اولیه از این ربات‌ها به یک ارودگاه مشکوک به تولید دارو در گلدن ترینجل ، در تلاش است تا ثابت کند شایسته بستن یک قرار داد نظامی سودآور است. در این میان شش پزشک کاملا خوب شاهد کشتار بی‌رحمانه‌ی مردم بی‌گناه روستا هستند ، اکنون آن‌ها وارد یک بازی موش و گربه می‌شوند.

5.4
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است