عاشق ها ایستاده می میرند


1h 10m
کارگردانی شده توسط شهرام مسلخی
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک خبرنگار به طور اتفاقی سرنخ‌هایی از “هیوا” سرباز عراقی پیدا می‌کند که سال‌ها پیش او را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال‌هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می‌شود…

درباره

عاشق ها ایستاده می میرند یک فیلم در ژانر تاریخی و درام است که توسط شهرام مسلخی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2013 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به پوریا پورسرخ, سروش صحت, شوان عطوف و لعیا زنگنه اشاره کرد.

عناوین مشابه

طلاخون

The Golden Blood

دختری در آستانه‌ی مسابقات سرنوشت‌ساز کشوری تکواندو متوجه رازی می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند. او هم‌خانه با قاتلی است که با او پیوند خونی دارد. تلاش این دختر 9 ساله در میان انبوهی از مشکلات ناشی از اعتیاد و فقر دست‌مایه‌ی ورود به پرونده‌ای جنایی می‌شود.

ادامه / دانلود

تارا

Tara

تارا در آستانه قرار گرفتن تصمیمی است که همسرش بهرام از آن بی خبر است، تصمیمی که قرار است مسیر زندگی این زوج را دستخوش تغییراتی کند و همین دستمایه ای می شود تا فیلم داستان گذشته ، حال و آینده بهرام را روایت کند، گذشته ، حال و آینده ای که چون رویایی در هم تنیده اند.

3.5
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است