علفزار


کارگردانی شده توسط کاظم دانشی

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

اطلاعیه

لینک های دانلود افزوده شدند

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

یک بازپرس که در آستانه انتقالیش دچار کشمکش‌هایی در چندین پرونده می‌شود…

درباره

علفزار یک فیلم در ژانر خانوادگی, درام و معمایی است که توسط کاظم دانشی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 1401 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به پژمان جمشیدی, ترلان پروانه, سارا بهرامی و صدف اسپهبدی اشاره کرد.

عناوین مشابه

لانتوری

پسر جوانی به نام پاشا که سر دسته باندی تبهکارانه به نام لانتوری، عاشق دختری به نام مریم که یک روزنامه‌نگار و کنشگر اجتماعیست می‌شود. مریم در جهت کسب رضایت از خانواده هایی فعالیت می‌کند که در پی از دست دادن نزدیکانشان در پی اجرای حکم قصاص برای مجرمین هستند. او بارها پاشا را که به دلیل علاقه بسیار باعث مزاحمت او می‌شود از خود می‌راند. پاشا که به‌صورت بیمارگونه‌ای به او دل بسته است، پس از تلاشهای بسیار در جهت جلب توجه مریم، سرانجام ناامید می‌شود.

ادامه / دانلود

شب طلایی

همه اعضای خانواده در خانه مادربزرگ دور هم جمع شده اند تا تولد مادربزرگ را جشن بگیرند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته سر زده می‌رسد و شمش طلایش را می‌خواهد که چندین وقت پیش به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بود.آن‌ها با یک گشتن ساده متوجه نبود شمش طلا می‌شوند و ...

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است