فایر استارتر


1h 34m
کارگردانی شده توسط کیت توماس
4.6 IMDB
بازبینی شده

جهت دانلود نسخه کامل فیلم‌ها و سریال‌ها به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : دختری به نام چارلی، یک توانایی منحصر به فرد دارد: او می تواند با قدرت ذهن خود آتش بیفروزد. پدرش در سنین کم به او آموزش می دهد که چگونه این توانایی خود را مهار کند؛ اما وقتی چارلی یازده ساله می شود، کنترل کردن آتش روز به روز سخت تر می شود. یک مامور مخفی مرموز این خانواده را پیدا می کند و تلاش می کند برای همیشه جلوی دخترک را بگیرد، اما چارلی نقشه های دیگری در سر دارد.

درباره

فایر استارتر یک فیلم در ژانر ترسناک و درام است که توسط کیت توماس کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به دارین ماهاراج, دنی واو و گاوین مک آیور رایت اشاره کرد.

عناوین مشابه

راهبه

The Nun

یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به همراه یک راهبه تازه‌کار که نزدیک به اتمام دوره آموزشی، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این کلیسا و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند. آن‌ها در حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند.

5.3
ادامه / دانلود

کتاب کلارنس

The Book of Clarence

داستان فیلم کتاب کلارنس با الهام از حماسه‌های کلاسیک هالیوود در عصر کتاب مقدس رخ می‌دهد. کلارنس که ساکن اورشلیم است، سعی می‌کند در تلاشی نادرست از مسیح برای افزایش شهرت و نفوذ خود استفاده کند. تلاشی که او را به مسیری غیرمنتظره از ایمان شناسی هدایت می‌کند.

5.7
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است