قدغن


کارگردانی شده توسط مجید مافی

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : رابطه قدیمی مرتضی و رفیقش با ورود دختری جوان به جمع آنها پیچیده می شود. مرتضی که بعد از مدتها به شهرش بازگشته، نمی داند که چه عشق و خیانتی انتظارش را می کشد.

درباره

قدغن یک فیلم در ژانر اجتماعی است که توسط مجید مافی کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور ایران بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به افسانه چهره‌آزاد, سام درخشانی, ساناز سعیدی, علیرضا استادی و ونوس کانلی اشاره کرد.

عناوین مشابه

مورچه ها

جوانی به علت تعطیلی کارخانه و تلاش برای بلند پروازی های خود ، به دام همکاری با گروهی تبهکار می افتد و در هنگام سرقت از بانک با همسر خود رو به رو می شود . همسر جوان او را می شناسد و همزمان با مشکوک شدن اعضای گروه تبهکار به رفتار آنها ، اتفاقاتی رخ می دهد ؛ اما ...

ادامه / دانلود

بدون قرار قبلی

دختری به نام یاسمین هنگامی که پسرش شش ساله‌ بوده به آلمان (برلین) مهاجرت کرده و حالا به دلیل مرگ پدرش، ناچار است پس از سی سال به ایران بازگردد. پسر او دچار اوتیسم است و این سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته، او را حیرت زده می کند . اقامت کوتاه و ناخواسته او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند، یاسی را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند و…

ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است