لو


1h 57m
کارگردانی شده توسط آنا فورستر
6.1 IMDB
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

خلاصه فیلم : فیلم هنگامی آغاز می شود که یک دختر جوان بطور ناگهانی در طی یک طوفان بزرگ ربوده می‌شود. مادر او در حالی که هیچ راه دیگری برایش باقی نمانده است، ناامیدانه با کمک همسایه‌ی خود که یک پیرزن مرموز است رد این آدم ربا را دنبال می‌کنند و در طول این ماجراجویی اسرار تاریکی که برای مدت‌ها نهان بوده‌اند فاش می‌شوند.

درباره

لو یک فیلم در ژانر اکشن, جنایی و درام است که توسط آنا فورستر کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2022 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آلیسون جنی و جورنی اسمول اشاره کرد.

عناوین مشابه

جوکر

Joker

سال ۱۹۸۱، مرد میانسالی به نام آرتور فلک به همراه مادر خود پنی در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور به عنوان دلقک در مهمانی‌های مختلف ظاهر شده و خرج خود را اینگونه درمی‌آورد. گاتهام با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته مواجه شده و فقر و بیکاری مردم شهر از جمله آرتور را آزار می‌دهد. آرتور به یک اختلال عصبی ناخویشتن‌داری عاطفی دچار است و در مواقعی که کنترل خود را از دست می‌دهد، به طرز هیستری می‌خندد. آرتور که در وضعیت بدی به سر می‌برد، بعد از وقایع متعدد از جمله مورد حمله قرار گرفتن توسط سارقان گاتهام، تصمیم می‌گیرد که زندگی خود را تغییر دهد که این اقدامات او به مرور منجر به شورش مردم فقیر علیه ثروتمندان در گاتهام می‌شود.

8.4
ادامه / دانلود

محبوس

خلاصه فیلم : یک مادر جوان به همراه دو فرزندش که توسط نامزد خشن سابق خود در داخل انباری یک یک خانه گیر می‌افتند و باید تا قبل از این که دیر شود راهی برای فرار پیدا کنند. در این راه او باید از نبوغ خود برای محافظت از دو فرزند کوچکش در برابر خطرات احتمالی استفاده کند…

6.1
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است