مادران موازی


Parallel Mothers

2h
کارگردانی شده توسط پدرو آلمودوار
71 100
بازبینی شده

جهت اطلاع از انتشار آخرین عناوین و بروزرسانی‌های سریال‌ها با عضویت در کانال تلگرام دیس فیلم ما را مفتخر کنید.

عضویت

دانلود

دانلود از سایت دیس فیلم فقط از داخل ایران امکان‌پذیر است، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کرده و سپس اقدام به دانلود نمایید.

خلاصه داستان

در مورد دو مادر است. دو مادر به نام‌های جانیس (با بازی پنه‌لوپه کروز) و آنا (با بازی ملینا اسمیت) که در اتاق یک بیمارستان در آستانه به دنیا آوردن فرزندشان هستند و هر دو مجرد و ناخواسته باردار شده‌اند. جانیس یک زن میان‌سال است و از باردار شدن پشیمان نیست. زن دیگر آنا هراسان و بی‌قرار است و جانیس سعی دارد او را آرام کند در حالی که به همراه یکدیگر مثل خواب‌گردها در بیمارستان پرسه می‌زنند.

درباره

مادران موازی یک فیلم در ژانر درام است که توسط پدرو آلمودوار کارگردانی شده.
این فیلم محصول کشور اسپانیا بوده و در سال 2021 ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به آیتانا سانچز-خیخون, اسرائیل الخالده, پنه‌لوپه کروز, دانیلا سانتیاگو, روسی د پالما, ژولیه‌تا سرانو و میلنا اسمیت اشاره کرد.

عناوین مشابه

ناکجا

Nowhere

یک زن باردار جوان به نام “میا” که با پنهان شدن در یک کانتینر دریایی در یک کشتی باری از کشوری در حال جنگ فرار می‌کند. در این میان پس از یک طوفان شدید، میا در حالی که در دریا گم شده کودک خود را به دنیا می آورد. حال او باید برای زنده ماندن خود و فرزندش مبارزه کند اما ...

6.4
ادامه / دانلود

بلید رانر 2049

Blade Runner 2049

در ۲۰۴۹، یک آدم مصنوعی به نام کِی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلد رانر کار می‌کند و ماموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آنها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به راشل/ریچل است که ۳۰ سال قبل در ۲۰۱۹، از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان مرد.

8
ادامه / دانلود

نظرات

نظری ثبت نشده است